tisdag 23 februari 2010

Saker på G.


Så här långt har jag kommit med min virkning idag :) Jag känner mig ganska duktig faktiskt. Det är inte perfekt än men det kommer det förhoppningsvis bli.
När jag var hemma hos mormor för att få hjälp blev det mest att jag tittade på. Hon är inte så pedagogisk om man säger så. Så fort jag tog över virkningen och frågade henne om jag gjorde rätt tog hon det i egna händer och virkade i 180 km/h. Det är bara så hon är :)
När jag kom hem började jag direkt virka på egen hand för att inte glömma bort vad jag sett henne göra.
Det som är svårt nu är att jag har tagit fel garn, det delar sig hela tiden. Jag får köpa nytt sedan av någon som kan det här.

Jag har varit ledig igår och idag så jag har kunnat vara uppe på natten och måla (det är som sagt då jag jobbar bäst). Men imorgon ska jag iväg till jobb så i natt får jag bannemig sova!

Tavla på G.

Virkning på G.



<3

Psst! Kolla in den här bloggen om du vill ha mer tips om inredning, pyssel och loppisfynd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar