söndag 21 februari 2010

tomt och tråkigt.

Jag har ingen inspiration! Jag vill måla, fota och pyssla. Men jag har inte råd att köpa material när jag har en idé och när jag har pengar tycker jag min idé var dum och fånig eller så har jag glömt bort den.
Jag jobbar bäst på natten men nu när man har ett jobb måste man sova så att man orkar vantrivas nästa dag. Ja, jag vet att jag ska vara glad för att jag överhuvudtaget har ett jobb. Jag är glad den 25:e varje månad när jag får mina pengar men det är allt. Jag vill bara ägna mig åt min konst, men när jag inte gör något kreativt känns det som jag är förlorad. Och vem ska bry sig om min konst när jag väl gör något?
Att ha en blogg för att visa min konst känns lönlöst när jag inte vet hur jag får folk att följa. Jag vågar ju inte ens visa eller berätta om den. Jag kommer inte så långt på det. FAN! (förlåt) Allt har gått så dåligt dom sista åren.
Jag måste våga! Jag måste vilja mer! Men är det konstigt att man är rädd när man har haft så många motgångar?

Nej, nu ska jag fan måla för nu har jag "skrivit av mig" all frustration.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar